wardom.org netdevilz tarafından hacklendi.

http://turk-mirror.net/deface_mirror/?id=1051

25 yorum:

Bugünde Wardom Hacklendi
Miror:http://www.zone-h.org/mirror/id/10978910

23 Haziran 2010 00:18  

hackleyen site www.spymastersnake.org sitene şuan erişilemiyor acaba neden :) çok büyük bir kapışmaya sebep oldular.

23 Haziran 2010 02:22  

sizin hack dediğiniz bumu lamer bozuntuları


wardom sever team

23 Haziran 2010 20:09  

wardomu hackleyen ne kadar anlıyor acana hackten..

stalinnnn

24 Haziran 2010 04:50  

bakın ben tarafdız olarak yazıyorum, yıllardır , hack forumlarındayım ama wardom.org nin kalitesi ve farkı tartışılmaz.
wardomu kuruluşundan , başından geçen her safhada bilirim ve mehmetide takip ederim , mehmet in kali,tasi tartışılmaz , spymaster ın admınını de bilirim , gökhan muharremoğlu , iyidir efendidir ama mehmetin yanında ne kadar , bu işin okulunu okusada okusun ,okuduğu, kitabın yazarının, mehmet oldugunu unutmasın :D. m3hm3t spymaster ı havada hoplatır. tontog denilen çocuğu , sanaldan siler i onun için herkes ayağını denk alsın , mehmet gibi coder ,hacker, designer ve daha bir çok konuda bilgi sahibi insanlar kolay kolay yetişmiyor,

dandik bir olayı bu kadar büyütmenin gereği yok . mehmet isterse exploit kendisi derler ,
yine hoplatır spymaster ı .
bu böyle biline .

25 Haziran 2010 19:33  

wardom un hackleiğini rüyamda görsem inamam :D.
ben mehmeti küçükken abimden duyuyordum , şimdi, wardoma üyeyim ve 1st de birşeyler öğreniyorum. herkesi wardoma beklerim :).
spymaster hikayeden hacker ız diye takılıyorlar, yazdıkları dökümanların hepside çalıntı :D. okursanız ne yazdıklarını kendilerinde anlamadığını , görürsünüz,
telsiz hack zuhahahahahahahahahahaha ,
konuya bak yarılddım :D :D :D ...
wardom.org - bilginin adresi ;)
by : srn

25 Haziran 2010 19:39  

wardom un hackleiğini rüyamda görsem inamam :D.
ben mehmeti küçükken abimden duyuyordum , şimdi, wardoma üyeyim ve 1st de birşeyler öğreniyorum. herkesi wardoma beklerim :).
spymaster hikayeden hacker ız diye takılıyorlar, yazdıkları dökümanların hepside çalıntı :D. okursanız ne yazdıklarını kendilerinde anlamadığını , görürsünüz,
telsiz hack zuhahahahahahahahahahaha ,
konuya bak yarılddım :D :D :D ...
wardom.org - bilginin adresi ;)

25 Haziran 2010 19:40  

Fucked Wardom.
Forever spyMs

26 Haziran 2010 03:41  

mehmet öncülüğündeki wardom ,
spymasterı domain den hacklemiş , sanaldab silmiştir. domain mehmetin elinde :D.
spymasterın admini , gökHAN muharremoğlu,
muharrem ayını göremeden sitesine veda etti :D

27 Haziran 2010 18:27  

yalan yanlıs yorumlar var taraf tutmayın illaki birinin yanında olmak zorunda degilsiniz spy'yi duymustum site kapalı idi web archive den baktım şimdiki abi dedikleriniz hep oradan yetişme girin bakın suan zone-h de marka zonelere sahip adamlar bile hala üye oraya

2 Temmuz 2010 14:11  

Wardom SpyMasterSnake.Org Tarafından gözlerimizin önünde hacklenmiştir. Gökhan Muharremoğlu ile mehmeti kıyaslamak saçmadır. Biri güvenlikçi diğeri tüccar:))

Hacklenen wardom: http://www.zone-h.org/mirror/id/10978910

WARDOMUN HACKLENEN DOSYALARINI İNDİRİN !!

http://rapidshare.com/files/402090770/wardom_hacked_by_spymastersnake.org.zip

Şifre: spymastersnake.org

Sanırım daha ötesi yok.......

7 Temmuz 2010 19:07  

mehmet severim ama işin bokunu çıkardı,
aslında ders verme amaçlı iyi olmuş...

10 Temmuz 2010 01:00  

ne kadar saçma yalan yorumlar yazıyorsunuz a.q ,
bir zanablar türkiyede sadece mehmet konusuluyordu. herkes mehmetin önünde saygıyla eğilirdi . adam exploit ini bile kendisi yazardı.
tabi zamanında. mehmetin yaptıklarından dolayı.
avrupalı hacker ve coder ler hep mail atarlardı.
bu nasıl vs vs dıye. hee bu alemin kralı kiğm derseniz , size 2 isim verim ,
nuker - neron - mehmet ,,,

bu adamların yaptıkları . defaceleri anlatsami,
aklınız . götünüze girer,
onun için boşuna mehmeti ezdik türünden mesajlar atmayın..
adam elını ayagını cekmiş. ortalıgı bos bulanlarda , hacklemış,
gayet normal,
ama bunun yerine ;
gökhan muharrem oğlu ve elemanları ,türk nileti düşmanı siteleri deface etselerdaha iyi olur.
türk hackerları anca birbirleriyle upraşır a.q.
yabancılar malı götürür.
wardomun hacklenmesi , spymastersnake ye sadece , reklam , anlamıonda itibar kazandırıp ,
googlede üst sıralar çıkmasına neden olmuştur.
yoksa gökhanın sitesi, googlede bıle gözükmüyor.
ama mehmetınde warlogger yazılımınında boku çıktı. her yere enjekte ediyor a.q cocukları.
neyse sağlıcakla kalın.
benden bu kadar.........
ben kim miyim bilen bilir ;)

10 Temmuz 2010 19:18  

Bu spymastersnake.org sitesi saldırdığı günden beri kapalı :).

Neredeyse bir ay oldu, adamlar hala sitelerini açamadılar. Lamerin önde gidenleri Wardom'da ethic hackerlığın alası veriliyor bende 1stClass'ım yıllardır öğrenemediklerimi bir kaç ayda Mehmet Abinin kurduğu ortamda öğrendim.

Saldırsınlar da, saldırdıktan sonra bir aydır sitelerini açamıyorlarsa ne anladım ben bu işten? Başa çıkamayacakları adama çatmışlar adamda domainlerini kapatmış.

19 Temmuz 2010 00:15  

Adamlar wardomu hacklediler, hala üste çıkmaya çalışıyorsunuz. 3 senedir kapalıydı SpyMS bikaç aydır açık. Bi açıldı yine ortalıı sarstı. Yine açılcak, mail geldi, host değişiyormuş gökhan.

19 Temmuz 2010 23:51  

Dediğiniz gibiyse bi daa açılmaz. Ama yine gökhan haklı çıkarsa siz napacaksınız merak ediyorum. Hacklenen dosyalarınızla adamın arkadasından konuşmuş oluyosunuz. Kuyruk acısı yani.

19 Temmuz 2010 23:53  

de bırakloo :))))))

20 Aralık 2010 14:53  

Yakında ortalık iyi karısacak anlaşılan wardom gumbur gumbur gelir yakındır bekleyin interneti karıştıracaklar görursurnuz .

1 Ocak 2011 15:15  

WARDOM ORG Buluna herkes izleniyor beyler özelikle clas1 üyeleri keyloger ögreniyorum sanıyor aslında bu bir bilgi calma hilesidir keyloger adı altında bilgisayarınızda bilgi sızdırılıyor clas1 üyeleri şuan milyonlarca bilgi ellerinde clas1 üyeleri acil yıkanın haberiniz ola !

9 Şubat 2011 21:21  

arkadaşlar mehmette , gökhanda işi bilen adamlardır,
hacklenme konusunda birşey yazmim ama
warlogger yazılımının boku çıktı orası kesin,
1st çoluk çocuk doldu ...
mehmet kardeşim seni iyi tanıyan biriyim ..
ama bu iş böyle gitmez....
wardomun eski tadıda kalmadı, kendi egolarını tatmin etmeye çalışan modlar, habire banlanan üyeler,haklı olsada wuser,mod olan şahıslara cevap vermiyor .. direk ban ....
wardomda eskilerden kimse kalmadı...
wardomdaki herkes alternatif ,2 kurulan siteye gitmeye başladı......
hele o , wardom oscarları yok mu ?
üyeler oy atar,modlar oy bile kullanmaz...
modlar kendi kendilerine , oscar alırlar,,,
saçmalık....faşist hitler rejimi gibi..

kendi içlerinde modlar ve yönetim birbirlerini yerler.. ne arkadaşlık var nede başka birşey....
haklı olan user sa ,mod korkusundan ,
başka bir wuser ona destek bile çıkmaz,
diğer modlar, haksız olan moda yanlış yaptığını bile sölemez...
modluktan smodluğa , yada wuserlıktan modluğa yükselen , herkes değiyor.
diğer üyelere , ben senin efendinim gibi bakıyor....

ama şunu anla bu iş böyle gitmez ! .
12 yıllık deneyim diyon ama ,
üye sayısı online olarak , 500 ü geçmiyor,
misafir ise 3000 - 4000 civarında ..
o 500 , üyenin yarısıda ölesine üye olup giden adamlar ....

m3hm3t, seni çok eleştirdim, kusura bakma,gerçekten wardomun belli bir yerlere galmesini isteyen,çok sıkı arkadaşlık ve adil,
ortamın olduğu bir, yer olmasını isterdim..
ama olmadı ve olmayacak gibi .. ...


burada yazdıklarımın lütfen wardomda yönmetimdeki adamlar alınmayın,
hepinizi cidden severim ,
ama elinizi vicdanınıza koymayı denemediniz.
gücün peşinden gittiniz ...
lütfen , beni anlayıp yazdıklarıma anlayış gösterin,

wardomun hacklenmesi de kolay, diğer sitelerin de, şuan bile xss açığı olan bir site..
fakat hacklemek , diğer masum kullanıcıları,
cezalandırmak olur.yani bu işler boş iş ,

önemli olan arkadaşlık,sevgi ve saygıdır..
yoksa forum hacklenir,
silersin indexi,kapatırsın açığı devam edersin,
forum hayatına....

wardomun yeri bende başkadır,ama malesefki bozuldu ....

m3hm3t umarım bu yazılanları okur ve anlayış
gösterirsin, hataları artık düzeltir,
yapılan yanlışlıklarda sesini çıkarırsın,
sus pus olmazsın ...

saylıcakla kalın ,
tüm wardom ailesi ve m3hm3t .......

10 Mayıs 2011 23:29  

ben wardom üyesi oldum bundan 1 ay önce imvu nickimle.ve class sınırsız üye oldum ardından bana süper trojen al daha iyi vs dediler.atamam dedim aldım.ardından bir kaç kez sitede yardım bölümüne süper trojeni nasıl kullanıcam yardım edin diye mesaj attım.Fakat ilk aldığımda anında hizmet ve destek vs deniliyordu.en son yine yardımda konu açtım bana yardımcı olun destek verin diye ama adamlar beni banlamışlar :) yarın ilk işim mehmet öztopu kesinlikle savcılığa vermek.

29 Haziran 2011 03:08  

Aklınız Varsa Şimdiki Wardoma Dokunun :)
SpyMs Taraftarıyım Ama,
Wardom Artık Durdurulamaz...

8 Eylül 2011 07:37  

cok biliyosunuz harbiden neymis ilk mehmet varmıs :) bebelere bakın hele..

SpyMasterSnake ile HolyOne zamanlarını bilen bilir. HolyOne program yazar Gökhan editler program ters tepki eder falan eglenceli zamanlardı, ortalık hekırdan geçilmez oldu mehmet kim la bu arada ? vbulletin kodlarını ediyleye editleye hekır olmus bebe :) Adamlara bak saadet zinciri kurmuslar bas parayı hekır ol, harbiden komedisiniz :)

5 Mayıs 2012 13:02  

Eskiden kimse yokken wardom.org vardı bunu kabullenin artık. kaç sene olmuş ben elimi ayağımı çektim wardom.org' un hacklendiğini yeni öğrendim. bakın üstünden ne kadar zaman geçti dimi. şimdi herşeyi daha iyi anliyorsunuz.

24 Mayıs 2016 11:13  

15 senelik bir wardom lu olarak şunu söyleyebilirim. Mehmet resmen tüccar. Yazdığı prigramlari millete satti. Guncelleme vermeyince , hepsi taninir oldu. guncelle diyenleri banladi. Hakkını arayanlari kovdu. Kendisi milleti tokatlayip , izmirde spor otomobil e bindi. Merak ediyorum , warloggori alan yada trojan Alan 1000 ler 10binler yada 100 binlerin paralari ne oldu. Adam resmen jetfadil gibi ,vermedigi projenin parasini alip kacti. Simdi ne wardom kaldi. Ne user ne mod. M3hm3t efendi eğer bu yaziyi görürsen bu kadar insanın hakkini nasil odeyecen bir düşün derim.

28 Nisan 2022 11:21  

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa